BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Haziran 2010 Cumartesi

Medetin Şiiri


Geceye dedim ki uzan uzana bilidiğin kadar..
şimdi o dolunay uykudadır.
nerden bılıyorsun diye sordu gece; gözlerinden dedım..
gözlerini karanlığa bırakıp gitmesinden dedım.
gecemiz dedım; kac kişiyiz su hucrede?..
sen, ben ,dolunay ve kandıl..
muma koşan pervande bu sevdadan gttı.
o sevdaya koştu amma atese dustu.
bırakmıyorumkı gönlumde dusunce olasın.
istemıyorumkı gözlerimde degersiz kalasın.
senı canımda saklıyorum.
gözumde, gönlumde degil ta kı son nefesıme kadar bana yar olasın.
soruyoralar bana gecelere kastın ne?
neden hıc uyumazsın?
sasarım seven ınsan nasıl uyur?
aşka her turlu uyku haramdır.
zınhar haramdır!
Bi yerlerde yer yer damlamış kanlar görürsen bil ki benim gözümden damlamıştır....

Zamandan geçtik sevdamız…
Burada her türlü hesabı bıraktık kapattık…
Kendimizi zaman kasabının vicdanına emanet ettik…
Ben miyim ben, sen misin sen, ben mi sen?
Ben miyim, sen sensin elbet, sen de ben…
Ey hatemli yar, seninle bir hoşum, sarhoşum…

Su ateşe galiptir derler…
Ama sen su ol da bir kaba gire gör…
İşte o zaman ateş seni buhar eder, yok eder…
Ben artık yokum sevdamız, yandık buhar olduk, bi bulutun ucuna dokunduk,
camı tıklattık, sen damla diye baktın, ben aktım…

Aşk nerede bozguna uğrarsa üç karı tabiyatlı adamın yüzünden uğrarmış…
Semtimize uğramış bulundular, seni benden ayırdılar…
Ama onlara öfkeli değilim…
Biz, ibrahim olmadan kendimizi ateşe attık…
Bilemedik ateşin sadece ibrahimleri yakmadığını, araştırmadık…
Yandıııık, yandııııık…

Sevgilim, tekmil cihandan gizlidir!
Duygudan her türlü zandan gizlidir!
Aşikar gönlümdedir bir ay gibi…
Can ve tendir, ten ve candan gizlidir!
Aynı ruhtan yücelen bir nice unsur gibiyiz!
İki can-içre biriz, sonsuza yansır gibiyiz!
Bir güzel anlamı elbet olacak sevgimizin,
bil ki sen bende ve ben sende birer sır gibiyiz!

1 yorum:

caitrinntaddei dedi ki...

Slot Machine | JamBase
The Slot Machine is the most important machine and you have to decide what 시흥 출장샵 you want to play. 안양 출장마사지 This is 출장안마 where you choose whether to play, 경주 출장안마 which is 천안 출장안마 exactly what you want.