BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 Mayıs 2010 Salı

KABİR AZABI -I-

Bugün sırf sen benden gideceksin diye
Tüm damarlarımı trafiğe kapadım
Öldüm..
Öldüm..
Öldüm..
Sana yapılabilecek tüm alköllü suikast girişimleri için,
Binlerce kez.
Aslında en baştan bıraksaydım keşke
Sen daha kanıma girmeden
O anlamsız darbeyi başlattığın yerde,
Saat hüznü intihar geçe
Oracıkta öldüselerdi seni.
Sende kurtulsaydın, bende.
Şimdi burası yanlızlık, burası sensiz.
Durmadan birilerine isminle hitap ediyorum
O seni andı diyorlar
Ne kadar hoşuma gidiyor bilemezsin,
Hem artık azap melekleri bile biliyor seni.
Bu düştüğüm yer bi garip, takvim dahi yok
Pazartesi,..Salı,..
Yok!
Bir yıl veya oniki ayda yok mesala
Sen varsın
Ve bu sen, sonsuzluk çekiyor.
İşte böyle
Ateşmiş, yanmakmış yalan
Acıtmak var, sen varsın
Yoksun!
Kişye özel cehennemler.
Neyse
Ulusal pişmanlık günün kutlu olsun gözyaşım
Haaa , bide
Sen bilmezsin ya da umursamazsın
Ama yinede bilgin olsun
Burda bir yıl, sizde bir gün!
Ve ben o günde takılıp kalıyorum.


//perikardii

0 yorum: