BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Kalbine İyi Bak !


kalbine iyi bak
büyüyünce onu sağlam bulamayabilirsin evlat !
yükselirken yukarı hayat denen olayın içinde
seni neyin bu kadar yükselttiğini anlamalısın evlat !

o yüzden kalbine iyi davran
o senin hayatını bağışlayacak !
sen ne kadar yalnız kalmak istesende seni bırakmayacak biliyorsun
''sen revolver'la beynini patlatana kadar yanındayım '' diye yazacak mezar taşına
sen bıkacaksın evlat !
bıkıp gidiceksen
siktirip gideceksin uçsuz bucaksızlıklara
yanına sadece ellerini alıcaksın ödünç olarak
başka kimseyi
başka hiçbirşeyi takmayacaksın peşine !
yalnız sen ve ellerin !

o yüzden kalbine iyi davran
sen onla hayatına bakacaksın !
yaşadıklarını çuvallara doldurup birgün atıcaksın haliç'in derin sularına
hiç bakmayacaksın ardına
hiç bakmamalısın evlat !
eğer bakarsan ' onu ' görüceğini biliyorsun
eğer bakarsan o an arkana
kendini onun yanında
haliçin soğuk sularında bulursun ayıktığında

kalbine iyi bak
o seni cehenneme uğurlayacak !
kimse kalmayacak yanında anlamalısın
' aşk ' denen meretin kaç paraya satıldığını öğreneceksin haliçin sularında
ama sonunda gideceğimiz yerde onada ihtiyacın olmayacak evlat !
orada seni bekleyen ebedi yalnızlığın olacak !
yanında baba yadigarı revolver'ın
sen cehennemde yanacaksın evlat !
bende yanacağım !
ben sana bunları öğretiyorum diye yanacağım evlat !
ben zaten öğrettiğim için hep yanıyorum
kalbime aşk'ı öğrettim ; yandım
gözlerime seni aşılamayı öğrettim ; yandım

ben hayata başlarken yandım evlat
en iyisi sen kendine yeni bir peygamber bul !



burak/dinçay

0 yorum: