BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9 Mayıs 2010 Pazar

kırdığın testilere oturtulacaksın bir gün..!


düşlerimin rotasını şaşırttın.
hiçbir baltaya sap olamamışken,
nasıl dünyanın hakimi gibi davranabilirsin ?
"sevmek" ve "tek" kelimeleri bu kadar yabancıyken sana ,
nasıl o iki başlı yılan diline yakıştırıp da seviyorum teksin diyebilirsin ?
yenen yemeği bile kusma ihtimalim varken,
şimdi ben seni nasıl ? nereye kusacağım ?
hiç mi kızarmaz yüzün ?
manda derisi derdi dimi eskiler ?
hani aşındır aşındırabilirsen dedikleri cinsten...
seni hangi hamama götürüp çitilemeli ?
pardon ! hangi marangozhanede zımparalamalıda arınasın lekelerinden ?
iki kelimeyi bi cümleye sığdıramayan zehirli dilin ,
ne zaman sıfat tamlamaları konusunda bu kadar usta oldu ?
bas bas istemiyorum dediğin birine nasıl 10 gnde köpek oldun ?
bir harem ağasıyla bir mi tutuyorsun kendini ?
unutma harem ağalarını da hadım ediyorlar !
sol yanımda bıraktığın acıyı hangi acı ölçerle ölçsem yüksek dozdan müebbet yerim ?
üzerinden geçmeye hazır olduğunu sandığın her dişi de biliyor ki,
sebzeyle sex olmuyor !
maç izlerken densizleşen biri gibi belden aşağı vurabilirim !!!
avazıma haddini bildirip kulaklarını tırmalayana kadar ,
yüzüne "aşağılık bir adam" olduğunu haykırabilirim !!!
daha kaç kere kulaklarını çekmeli ?
ulu orta ibreti alem kaç kez tek ayak üzerinde tutulmalı arsız bedenin ?
biraz ar namus barındırsın isterdim o lanetli gözlerin !
sana batırdığım iğneler haram,
kendime batırdığım çuvaldızlar yatağın olsun !

unutma su testisi su yolunda kırılır
kırdığın testilere oturtulacaksın bir gün !!!

B-H

0 yorum: