BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 Mayıs 2010 Salı

KABİR AZABI -II-


Sen görmezden gel..
Ben sana hep kalanlı bölündüm.
Her parçam sana tapan bir medeniyet,
Her paçam doğma büyüme yalnızlık.
Şimdi toplasan bir ben etmem
Kalanlarsa sen.
Yinede rahat ol,
Sonuçta ne yaparsan yap,
Göndere çekilecek yine sensin
Bu saçmasapanlığın anadili yalnızlık
Coğrafyası hüzün..
Birazda hazırlıklı ol ama
Bir kalpkırım gerekebilir artık
Sonra kim silebilirse tarihten bu lekeyi
Kim suçsuzluğunu ispatlarsa
Kim kandırabilirse seni sahte belgelerle
Senden vazgeçeceğim..

Kayboluyorum, bunu yapan sensin
Kutsal mekan yürüdüğün yer
Toprak oluyor ayak bastığın her yer.
Hatırlıyorumda
İlk ziyaret ettiğin yerdi kalbim
Ki sen daha iyi bilirsin
Kalbim senin için inşa edilmiş ilk mabed.
Ne plan ama
Ordan tüm vücuduma geçişin ne kolaydı,
Biranda..

Şimdi, ne kadar çok kör olmak istiyorum bilemezsin
Kör olsaydım diyorum
Kör olsaydım ve seslenen kim olursa olsun
Efendim deseydim
''EFENDİM''

//perikardii

0 yorum: