BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Ekim 2009 Cuma

Alınlıklarına Alkol Düşen Kentler Çağırıyor

Üstüne kusmuş akşamdan sonra sokaklarda
Ağzı dar bir davlumbaz çekiyor beni karanlığa
Gecenin girişini yalayan sefih bitler
Ve şiir var orada kostaklı sözlerle yan yana

Sözler lağımdan söz açılsın istemiyor
Ve bitiyor bakış alışverişleri sonra
Beni geçmiş denen haspanın dumanlı dudağı
Alınlıklarına alkol düşen kentlerde ölmeye zorluyor

Gidiyorum o kentlere korkmadan hem de
Günden güle susarak
Tanrısız geçilmiş tenhaların sessizliği açıkça
Partisyonlarda sus veriyor
Biri sakın Sakın kutankuşlarının
Cibinliksiz sevincine ortak olma orda diyor S
evinçler rahatlık verir

Düşü daralmış bir gök biraz olsun aydınlanca
Gebe çatlaklarıyla dağlar sancılanıyor o zaman
Korkuyorum
Mağması sıkıntılı böyle görüntülerden
Budaksız abanozların birden büyümesinden
Bir suyun serinliğini emanet bırakıp
Yıldız yıkamaya
Yıkmaya gitmesinden korkuyorum
Asmalar eğiliyor dudağıma
Asmalara dolanan yılanlardan
Korkuyorum

Ve sabahı muştuluyor
Telkarisi çalınmış beşikler süryani ağıtlarında
Atlasları bağlayan palamarlar hala düğümlü
Dilimde yitik bir alfabe
Kalkerli kayalarda uyanıyorum
Daha gece başlamamış bile Oluyor sonra.


160109İst.



A.Y Borke

0 yorum: