BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Ekim 2009 Cuma

Şiirin Biraz da Orospusu İyidir

Bilinmekten buruşmuş sırlarıyla yorgun bakıyor
Şiirin biraz da orospusu makbuldür diyen ayna
İçimdi Başlıyorum yazmaya…

Eskidendi
Kuyuların diri serinliği rutubetle beni
Kadınların iri memeleri frengiyle inletti

Şimdi
Askılıkta son giydiğim parıltılı sesin
İnancı yitmek üzere olan ütüsü bağır bağır
Masada veresiye rakının mayışmış kırık boynu
Egzamalı bir yalnızlık bulaşacak yer
Batacak ten arıyor
Bir tek ses için ölebilirim
Koltuklarda kolçaklar ağlamaklı…

Aklımın atları atlaslarda çatlayacak kadar terli
Yağmurda yaş beğenmek değil cinnet diyorum
Bir cenin yaşamak sırasını bozup gülümsüyor
Dudağında bir miktar spermle
Bu katıksız suskunlukta yok seslerin
Çirkin çıkını hep açık mı durmak mı zorunda
Öyle belki de Bilmiyorum…

Her öpüşte ölmeyi garanti eden bir çift dudak yerine
O hayali kaltağın adet sancısından sayhalar
Elinde eczasıyla akdenizli hindibalar çıkageliyor ansızın
Ansızın cangoloz gecelerinde
küçük kentlere sevişmek yasaklanıyor
Gırtlağım tutuşuyor ansızın anasonlu yağlardan ve yanıyorum
Bir ümit karanlıkta okunmuş sulardan muskalar asıp dilime
Dinime taşralı gerdek çarşaflarının kolalı özeniyle varıyorum Olmuyor.
Yatışmıyor bu yalnızlık ansızın.

Bir ayrılıktan sağ kurtulan tarafım ya uzun zamandır
Nasıl yaşadıysam öyle gebermeliyim sanırım
Ve küllerim dağılmasın için içimi
Rüzgarsız ve afyonlu tutmalıyım değil mi
Ama yapamıyorum…
Ama Kenarından geçilen bir intiharın fiyakasını
Dikişsiz ve fakat sökük bir bekleyişle ovmaya geldimi sıra
Aklım aksak ve doğrulardan eser miktarda
Bunalmış durumda bağırmayı da bir bok zannediyorum
Bu da ortada…

Saatli sözler kuruyorum işte kalbime
Sabah serinliğinde dölü donmuş çıplağın
Elinde kalan inatçı bir boşalmayım artık
Sanki şehirleri kınından henüz çekmeden o mürdüm şafak
Yüzümde sefil bir kimsesizlik garlara koşuyor
Ve yaşanacak bir tek an için
Susarak soluyorum o cinneti
Solarak sığınıyorum
Seceresi kendini hatırlatmayan o acı suya
Ve yeraltı ırmaklarında gürültüyle akmaya
Ve damarı çatlatan sevince
Ve bir nabız gibi ısrar etmeye

Sanrıları ve karmaşık yeryüzü yanılgılarını denklerimden
Yer gösteren haritaların ağır meşin kokusuna doğru fırlatıyorum
Erdemli bir kaynağın yalımları alıyor gözlerimi
Olmuşum tamam…
Size de olduğu olur bir zaman
Hatırlarsınız…



241008İst

A.Y Borke

0 yorum: