BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 Haziran 2009 Cuma

Eski Denizlerden Kim Kaldı

" yani sen de denizsen be marmara
iki bogazin var diye gol demiyorlarsa sana
canina okurum ben boyle isin
haberin var mi ben alti bogaza birden bakarim
benden sorulur elif'imin
benden sorulur dort seytanimin karin toklugu
senin istanbul'un okula gider mi, kagit kalem ister mi
canakkale'nin cocuk felci, yatak yorgan yatmasi var midir
adalarindan birinin bile ah marmara kara midir bahti
yani sen de denizsen marmara
otur hesapla bak, uc kere daha denizim senden
ama bana deniz diyen yok o baska dava
sariyer'in oralara mavi bir nokta koyan yok
atlaslara falan da yazilmaz tuh ki adim
ne dersen de dunya tersine donuyor marmara
seni bogazlar besliyor iki ucundan
ben de alti bogazi ay ortasi biten maasla
kizip kopurme ama
hic deniz gormesek yutardik belki marmara "

AKGÜN AKOVA

0 yorum: