BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 Haziran 2009 Cuma

Güvercinli Güvercinli

çiçekçilere soruyorum, kupa papazlarına, kumrulara eğreltiotlarına kimya kitaplarına karpuz satıcılarına soruyorum balkondan bağırarak bilmemek ayıp değil ki öğrenmemek ayıp ama sevdamızın her şeyden bir fazla oluşuna kimsenin aklı ermiyor okul kırmış çocuklardan bir fazla uçarı adem'le havva'dan bir fazla çıplak gerçi esmeriz ya, marilyn monroe'dan bir fazla sarışın bir fazla istanbul efendisi yaşlanmış çınarlardan istanbul dedim de aklıma orda olduğun geldi karı muhabbetlerinde mi her allahın günü carıl curul mu yine tatlı kaçık istanbul ne halt edersen et en çok sedef bakışını arıyorum senden ayrıyken en çoktan çok da dünyaya meydan okuyan gülüşünü şiirim diyorum ona, bu sözü bir fazla hak ediyor bütün şiirlerimden yaban gülüm diyorum çılgınlığım vazgeçemediğim birden güvercinli güvercinli gülüyorum bak sevdamıza bir numara dar geliyor sanki şimdi yeryüzü...
AKGÜN AKOVA

0 yorum: