BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 Ocak 2010 Cuma

HER YER UZAK

Bıktım,
Yarı çıplak bir lanetten nasibimi almaktan
Eski yazıdan kalma
Ergen bir harf olmaktan
Bozgun iskelelerde tütünden öksürünce
İncindim
Yazıldığım gibi okunamamaktan

Ne kaldı şu salavat getiren bir trenden geriye
Hangi uzağa gitsem karşımda çıkmaz sokak
Beni tanısın annem yoksa sevişeceğim
Yoksa kırdıracağım şu annelik senedini

Kaç kızın kalbine sürünmekle geçti ömrüm
Suya koşan ceylanlar ürkeklerse bendendir
Sırat'tan yer ayırttım
Yer kalmaz yoksa bana
Hangi vebale sorsam yüzümde içli küfür

Kermeste yorulmuş adamlardan satılsa
Alırım beklemeden yamanır yırtıklarım
Hangi şamdandan düştüm, hangi kentin tabelasıyım
Ama kimdim dünyanın yanında
Çoktan elden gittim, yenilmiş bir peygamber kadar mahçup
Dolaşıyor dilden dile şu akortsuz sırlarım


b nokta p

0 yorum: