BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 Ocak 2010 Cuma

Otopsi Müşterisi

Bilseniz üstümdeki bu dağınık suçları
Kendimle ödedim tesellim budur
Cennette sigara içen hamile kadın
Çöl ortasında slogan atan çocuk… görseler ne çok şaşıracak
Kapadım yüzüme ellerimi beni şimdi kim bulacak

Kaderimin başına bir iş geldi; yaralıyım
İhmalkar davranmasa gözüm, mızrak ona saplanacak
Senet imzalatılan otopsi müşterisi
İstihbarat örgütünde dedikoducu adamlar birazdan toplanacak
Hangi safta durulur bu keramet karşısında
Hangi yasak kitabın cılkı çıkmadı ki meraktan
Şike yaptık dünyayla bıkmışken yaşamaktan

Oturup ahkam kessem, katılsam yeminli devlet katillerine
Yesem, bir kıza aldığım çiçekleri yesem
Cezalandırılmayacaksa kralların tuvalet kapısına yazdığı küfürler
Bitmeyecekse paydoslarda inşaatçıların türküleri
Annem öldüğü yerden örtmeyecekse üstümü
Melekler saymasın beni içtimanız sizin olsun

Korkmayın… kimse ölmez artık benim gibi bir daha
Birkaç yüzyıl geçince taklidim elbet çıkar
Sırtıma yüklenen bu küstah pişmanlıklar
Radyoda yayın olur


Belki bir gün...


b nokta p

0 yorum: