BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 Ocak 2010 Çarşamba

Kız Kulesi Kuşatması

Senin beyazın varken cadde kalabalıktı
Hemşireler hostesler bir de tüm kızlar hariç
Uzaktan görmek seni korkunç bir kabalıktı
Hem buradan çakırkeyif gitmek olur muydu hiç



Yeşile kaydı gözüm utandım bakıyordun
Yüzüm temizdi gerçi polisler de görmüştü
Çimen miydin safra mı birikip akıyordun
Vakit akşamdı çünkü gök kirli bir gümüştü

Pastanelerde mahrem çizgiler üzerinde
Self servisten hazzeden dağlılar ve genç kızlar
Seksek oynuyorlardı aymaz hoyrat ve zinde
Ayıp sözlerle şişip patlıyordu sakızlar

Onun için susmayı seçtim peçetelere
Bahşiş olur diyerek parmak izimi verdim
Muştası adisyondan pek kibar çetelere
Sataşmayı eskiden daha beter severdim

Sonra sen yarı bayrak yarı yas elbisesi
Biraz elma kurduydun belki biraz yusufçuk
Şarkın ruhunu yırtan ritimsiz garbi sesi
Süt gibi çekiyordu kalbindeki kauçuk

Sefer bitti telaşla kapatıldı kepenkler
Cebe izdiham soktu çikolata ve fındık
İnzibatlar gidince karıştı bütün renkler
Defterim suçum ve ben senin sol tarafındık

Deniz sana dal sana dilimin pası sana
Yalancı barikatlar çarşılar hengameler
Şu kesik kesik yola düşen ize baksana
Neler anlatacağım sana ben daha neler



Zuhurberk Silikhayta

0 yorum: