BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 Ocak 2010 Cuma

Noter Huzurunda Ölüm

Beni yoldan çevirdiler yoksa gidecektim
Yedi ceddin arasında bana yer bulunmadı
Hem geçmiş, hem gelecek tüm aşkları sınadım
Tahran'da Bolşevik, Moskova'da Humeyni
Beter bir kederde şerhe tabiyim


Yaşamım
Kaza süsü verilmiş bir cinayete benziyor
Affedin beni
Doğmuş olduğum için affedin
Aslında dönmezdim gittiğim yoldan
Hüzünlü çıraklara denk gelmeseydim

Beni kim bulacak bir kaybın ortasında
Eşkalim belirsiz
Cesedimi yanımda taşıyorum
Ne zaman
Sakar bir kasabaya uğrasam
Yanlışlıkla talihsiz, yanlışlıkla ölü
İnsanları
Yanlışlıkla yalnız bir kasabaya
Ağlayarak süslenecek bir çocuğun gözleri
Suçumun üstü kalacak bir kızın ellerinde
Oysa ben de yanlışlıkla sevmiştim yanlışlıkla yaşarken
Cehennemden getirdiğim birkaç kova su
Öfkemi kaynatıyor
Köylülerin köpek kavgalarından
Duyduğu zevkten nefret ettim
Kötülük yapmak için sırasını bekleyemeyenlerin
Acelesinden yapılmış ihanetler asılı
Boğazımda
Hep kalbimden vuruldum yaşadığım bunca yıl
Aslında dönmezdim gittiğim yoldan
Noter huzurunda can vermeseydim

Bülent Parlak

0 yorum: