BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 Şubat 2010 Pazar

Ejderhanın Dudakları


alev alan suyu döktüm şiirime, parmaklarımı yangında yitirdim
cehennem çiçekleri yetiştirdim huzursuz uçurumumda
yıldızları misketle vurdum çocukluğumdan kalan sapanla

bilmiyorsunuz, ateşler içerisinde kırmızı rüyalara uyanıyorum

gece nöbetlerimi tutan çilli çingene çocuğu, öyle günahsız
sizse beni boğulan bir deniz sandınız, soluksuz ve suçsuz
içimdeki okyanusta uyutulan lav kadınlar uyandı esneyerek

bilmiyorsunuz, yıllardır akvaryumda ejderha besliyorum

öpüşmek bir volkanın dudaklarında yolunu yitirmek duygusu
artık oyun oynamıyorum, şiirden alacaklıyım, mızıkçıyım biliyorum
size kendimi kışkırtıyorum, ‘hayat’ denilen ateşle oynuyorum

bilmiyorsunuz, ne güzeldir âşık olmak huysuzluğu...

.
Sesimdeki Kuğu / Hayal Yayınları 2004
.

Ayten Çolakoğlu

0 yorum: