BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 Kasım 2009 Cuma

Aforizmalar II

Dinleme özürlü insanlar zaman icinde karsilarindaki insanlari
konusma özürlüsü yapabiliyorlar.

Kücük insanlarin kücük hesaplarinin icinde yer almaktan ve kendimin de
onlar gibi kücüklesebilecegimi düsünebileceklerini düsünmekten ve
benim de
onlar gibi olabilecegimi sanmalarini sanmaktan kücüldüm de kücüldüm.
Simdi kücüklügüm bile onlarin kücüklügünden daha büyük.

En dogru bir sözü nasil ki bir cocugun dilinden duyuyoruz,
demek ki en dogru karari da bir saf bir cocuk yüregi verebiliyor.

Akil, dogrunun gönyesi,cetveli ve pergeli olabilir ama aritmetigi yürektir.

Yoklugun ve yalnizligin insani götüremeyecegi sarplik, dehliz ve cikmaz yoktur.

Caresizlik hepimiz icin gecerli akce.

Kördögüslerinde saf tutacak kadar kör olamadim ömrüm boyunca.

Yüregimin ve aklimin bana söylediklerini ignore etmenin imkansizligini bilmeme ragmen,
onlari ignore edebilecek olgunluga eristigimi sanmak beni toy kiliyor.

Yüregin akligi karsisinda paranin kiri görünüyor.

Yasam kesinlikle bir raslanti degil. Zaman icerisinde ve yasamisliklar icerisinde
dogru degerlendirildiginde süpriz görünen herseyin bir olusumu oldugunu görürüz.
Muhakkak olan birse varsa yasamda o da her zaman ve herseye ragmen sasirtici olmasi.
Yasiyorsak sasiririz.

Insanlarin vurdumduymazligina kiziyorum.
Onlarda beni sevindiren, yazilanlari okumak gibi bir aliskanligin olmasi.



Murat Kayali

0 yorum: