BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Kasım 2009 Pazartesi

KENDİMCE

Ayrılık doğamızda
ince ve görünmez bir çizgi
seninle benim aramda

düşüncelerin diğer kıyıları yıkar
ve sen başka tanrılara hizmet edersin

ama ben seni yinede severim

leblebi tozu aldığımız
simitçiyi hatırla
sonra bir gün elinde tüfeğiyle gelip
bizi tehdit ettiği zamanı
anne diye bağırışlarımızı hatırla
birbirimize sarılışımızı...

sonra duydum ki annenden
sen de gitmişsin uzaklara
kimbilir hangi çocuklar
sarılıyordur
birbirine simdi
namlının ucunda
hangi aşklar doğuyordur

ama
ben seni
yinede severim

II.

Bana kanatlarımı verin
Bir de düşlerimi!

Ki gecenin ümidinde açılan bu pencereden
Savrulayım göğe!

Titrek umudun
Rengi
Ayin suretinde

Çabuk

Plastik sabahlar burada erken olur.



Nilay Akyıldız

0 yorum: