BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 Kasım 2009 Perşembe

Kazaya Kalan Şiir Vacip Değildir

1

Aşka ve tene yorulan tüm şüpheli ölümler
Nöbetçi ve likit bir düşdeşen zehir
Kapıda karalar ötesinden ak denizi aşmış
Yanık memeli denizanası
Limanda sinsi bir prozodi
Kalyonlarda baharatlı ve bağışlayan sözler
Sıkılmış bir intiharın acıya boğuluşu
Uçları uçurumları tıraşlayan sisli bir kayalıktan aşağı
Cebimden cehennemler gibi yuvarlanıyor
Belli bu şiir bu kemikten çıkmayacak bu gece
Bu gece kızıldeniz belli
Kızamık çıkartmayacak
Üstünden kadastro geçmiş dizeler belirince
Yatağıma mazotlu talaşlar sermenin
Vakti gelmiş demek oluyor belli
Kalkmaya niyetlenince yazmanın boynuna boyuna
Vebal almaktan çekinip kesmeyi kesmiş giyotinler düşüyor
İlkin gececil kuşlar inciniyor sabahtan
Sonra ben irkiliyorum yaşamaktan
Akraba akrepler sıcak yerlerime dokunuyor ağır ağır
Koltukaltlarıma duyulması mümkün azarlar alıp K
oşuyorum bilir bilmez ele güne güniçlerine



2

Güniçlerine bir çırpıda kurulan garlar
Garlara inceliklerle peronlar çiziyorum
Tahtayı silmek geçiyor aklımdan arsızca
Soluğum soyuluyor utangaç yerlerinden
Biri birden ispirtolar dökünce
İç çekip çekiniyorum
Çekilmiş ne varsa kahırdan sayılıyor
Sevda da vardı desem
Biliyorum Biri geçer diyecek




4

Geçiyor da başıboşuna kesilmiş şehzade halim
İkindiye varmadan geçiyor
Alnımın kaygan yerlerinde kar simleri parlıyor
Kendi kaderini tayin etmemiş heceler
Kürtajlı bir yarım şiirin leğen kemiğinde alıyor yerini
Bir çığlık olarak yenilmiş ve yeğni




5

Aniden üşümüş küfürler
Herşeylerden bıkmaklar
İçine kapanan göklerin morarmış siğil döküşü
Kırpılmaktan usanmış kirpiklerin çıban
Bir at nalına batmış çividen suçlu bulunmam
Kısrakların yüzümü parçalaması geçiyor
Geçiyor akşamüstlerinde içimden
Peronlar koridorlara devriliyor
Bir şiir silinip silinip gecelerce
Yazılmaz oluyor o zaman



Borke

0 yorum: