BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Kasım 2009 Perşembe

Her Şey İçin Özür Diliyorum

Her şey için özür diliyorum
Kendime maruz bırakıyorum seni
Yine de böylesi olmak sahici bir şey.
Yani benim böyle olmam ve başka türlü olamamam
Ben iyiyken her şey iyi.
Ben sapıtınca her şey sapıtmış.
Yani çoğul bir travma.
Şenlikli bir ilenç.
Çok iyi bir yalanı anımsatan rezil bir iç-döküş.
Çok iyi düşünülmemiş bir başeğmez serserilik.
Belki her ikisi.
Belki hiçbiri.
Henüz tam ayılmamış bir bilincin sanrıları.
Belki de hiç ayılamayacak ve yoksa istemeyen mi ?
Yine de her şey için özür diliyorum.
Kendime maruz bıraktığım için seni.



Seni yok diye tanımladım yıllar yılı.Bir gök-tengri dokunuşuyla bakışlarını
Açık ayetlere çeviren o özneye şirk koşan yazılı ilişkiler dizgesi.fer…
Nerdesin diye neyi çağırıyordum hiç soluk almadan.belki geometrik çiçek desenligiysiler o gövdeyi yalımlıyordu niçin niçin niçin diye.
Sen uzak ülkelerde güherçile ve koca bir kıtanın o devrimci utkusuyla
Gülümsüyordun.
Kançılarya ve kıskançlık,yirmi aşk şiiri ya da Kanadalı bir bayan biyologa
Tıerre del fuego dan yazılmış aşk mektupları.fer…anlıyormusun.fer..
Anlamadığın ve hiç anlayamayacağın sevdalı bir jongler çığlığı bu.
Yok olmuş bir zamanda yok olmuş bir dille karalanmış hüzünlü şeyler.
Şimdi alkolle savrulmuş bu modern yaşam cenderesinde hala ayakta
Duruyorsam seni yok diye tanımladığım yılları anımsadığım içindir.




Dinlen biraz
Soluklan
Uzun sürecek gece
İnan.


Teninden uzak
Alev-düşlere eşlik eden
Eşyayı anımsamaya çalış.


Anımsamaya çalış
Bir kez daha
Eşyayı yok eden parıltılı çığlık
Her şeyi kuşatmadan.


Nasıl da büyüyor
Savuruyor düşünceleri
; aklında neyi tutmalısın
neyi yeniden anımsamalısın.;


Dinlen biraz
Soluklan
Uzun sürecek gece
İnan.




ŞAFAK ÇUBUKÇU

0 yorum: