BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2 Kasım 2009 Pazartesi

Pompei'nin Külleri

Taraçalarında gezindim Babil'in asma bahçelerinin
Bir salkım üzümün kekremsi tadıdaydı hayat

Adımların uzanırken Romaya
Gladyatörler karşıladı arena kapılarında
Yalın kılıç kesilmiş gözlerinde
Vahşi bir hayvanın yaşamla mücadelesi
Ayakta kalabilmek
Var olabilmek arzusu alaz alaz

Kuzeyden esen bir rüzgarın peşinde
Sahra çölünün kum tepelerinde
Yana yakıla aradım sevdayı
Yana yıkıla dolandım kainatı,geçmişin dar dehlizlerinde

Bir fiskeyle düştüm yaralı yüzlerin arasına
Açtılar,terkedilmiş,horlanmış
Bir yudum sevgiye muhtaç,cüzzamlılar
Terkedilmiş kaderlerinde yoksuldular

Zil,şal,gül ve kastelyent
Kırmızı şarap kadar kızıl dudaklarda zafer naraları
Kadeh kırdım şerefine gece yarısı
Bir gitarın çılgın nağmeleriyle
Endülüs gecelerinde kahreden yalnızlığa

Yalınayaktım Pompei yıkıntılarında
Eteklerimde küller,tabanlarımda çağ yangınları
Şurada iki sevgilinin sarmaş dolaş kemikleri
Utandım insanlığın pejmürde halinden

Sırtıma vurup da tüm geçmişi
Bakışlarıma kilitledim can kırıklarını




Asimaral

0 yorum: